29 juuli 2010

Makaronid "Merevaigu"-kastmega

Ikka on veel väga palav, kuigi täna on termomeetri järgi jahedam kui eile. Vahepeal pole ma viitsinud midagi erilist süüa vaaritada, kuigi enamus ajast olen ma köögis veetnud. Olen täneseks umbes 20 liitrit kurke marineerinud, sõstardest mahla ja moosi keetnud, suvikõrvitsa-paprikahoidist hakkinud ja keetnud. Ühesõnaga - olen köögiga abielus :D
Täna tegin lõunasöögiks kapijääkidest kiire ja maitsva makaroni-juustusalati nagu seda originaalretseptis nimetatakse.

Kogused neljale sööjale:
300 g makarone (keetmata) 

 Juustukaste:
1,5 dl piima
100 g sulatatud juustu
(Merevaik) 
1 spl inglise sinepit  
1 tl soola
musta pipart
hakitud peterselli


 Keeda makaronid soolaga maitsestatud vees ’al dente’.
Valmista teises potis juustukaste. Kuumuta potis piim, lisa tükeldatud sulajuust. Maitsesta kaste sinepi, soola ja pipraga. Sega kaste nõrutatud makaronidega, puista peale hakitud peterselli.
Serveeri soojalt näiteks (kana) lihaga ning värskete kirsstomatitega.

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.