16 aprill 2010

Tordipõhi

Panen siia kirja oma tavalise tordipõhja retsepti, mida saab kasutada erinevate tortide valmistamiseks. Põhiliselt teen ma nii: lõikan selle terava noaga 2-3 kihiks ning kihtide vahele panen moosi, kohupiimakreemi ja vahukoort.

4 muna
veidi soola
4 spl suhkrut
4 spl jahu
4 spl tärklist
0,5 tl küpsetuspulbrit

Eralda munavalged kollastest  Vahusta valged veidikese soolaga tugevaks vahuks. Vahusta munakollased suhkruga heledaks vahuks. Sega pool munavalgevahust munakollasevahu hulka. Sega omavahel jahu, tärklis ja küpsetuspulber ja sõelu munavahule. Sega ettevaatlikult läbi ja viimasena sega juurde ka ülejäänud munavalgevaht. Vala taigen 24 cm küpsetuspaberiga vooderdatud  lahtikäivasse koogivormi.
Küpseta eelsoojendatud ahjus 200* juures 20-30 minutit (kontrolli küpsust tikuga). Kummuta vormist välja ja lase restil jahtuda.

5 kommentaari:

Reine ütles ...

Ma lihtsalt PEAN kiitma seda tordipõhja retsepti! Minu elu esimene päris tort (tütre aastaseks saamise puhul) tuli perfektselt välja! Aitäh jagamast!

Liilia ütles ...

Aitähh, see on tõesti väga hea tordipõhi!

betheliz ütles ...

See on toesti hea minu vanaema tegi sama retsepti juba siis kui ma väike olin, ja me teeme ka seda!!!!!!!

Blondiin iga ilmaga ütles ...

Uskumatu kui hea retsept! mul pole kunagi nii ilusat ja mitte laialilagunevat :D koogipõhja tulnud! Tõsiselt lemmik! Aitäh jagamast! ;)

Maili ütles ...

Pole teadnudki et tuleb panna tärklist ja küpsetuspulbrit. Tuleb ilma selletagi päris tordipõhi. Vist eluaeg nii teinud.

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.