04 märts 2011

Kohupiima-odrajahukarask

Karask on üks äraütlemata mõnus ja pealegi hästi kiirelt valmiv küpsetis, mida ma olen alati teinud tunde ja asjade olemasolu järgi, ei mingit kindlat retsepti. Aga kuna minu viimasest karaskiteost on möödas liiga palju aega, ilmselt rohkem kui ma blogi pidanud olen, siis võtsin täna appi retsepti, mille järgi tuli imemaitsev karask. Mäletan et minu retseptis, mis pärineb mu vanaemalt, olid mõõtühikuteks klaasid ja põhimõte oli selline et kui midagi vajaminevast kraamist pole, siis jäta panemata või asenda millegi sarnasega....
Ühesõnaga retsept: sega karaskitaignasse neid aineid mida sul parasjagu kodus on ja nii palju kui sul on?! :D

Kahele karaskisõbrale

200 g kohupiima
2 dl piima
1 muna

1 tl soola
1 spl suhkrut

2 dl odrajahu
1 dl nisujahu

1 spl kliisid
1 tl soodat
2 spl õli



Sega kohupiim piima, muna, soola ja suhkruga. Sega jahud ja kliid soodaga, lisa tainale. Viimasena lisa õli. Sega ühtlaseks tainaks ning vala võitatud ja kliidega ülepuistatud 20*30 cm koogivormi.
Küpseta 200-kraadises ahjus umbes 25-30 minutit, kuni saad kauni kuldpruuni karaski.

Parim soojalt, võiga!

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.