03 juuni 2010

Soojad võileivad

No lõpuks õnnestus leida aega, et veidi arvutis olla ja blogida. Mul on kodus täielik laatsaret. Nüüd kui Annaliisa hakkab juba oma täpikestest lahti saama on viimased kolm päeva olnud mu pisipõnn ülikõrges palavikus ja täna lõid välja ka punased täpid - arst pani diagnoosiks kolmepäevapalavik. Lisaks sellele käivad meil hoogsalt ettevalmistused töökoja ehituseks ja ma toidan ka väljas askeldavat töömeest. Ühesõnaga olen ma süüa teinud küll, kuigi kiiruga nutva lapse kõrvalt ja hästi tavalist toitu (kartulit-kastet, võileibu, putru, suppi ja pannkooke) :)
Et vahepeal võiks ju midagi blogida ka, siis lisan siia lisaks tavalistele juustusaiadele lisaks ka pildi viineritega juustusaiast ;)

Aseta saia- või leivaviilule pikuti poolitatud viinerid, nende peale tomati- ja juustuviilud. Küpseta praeahjus, kuni juust on sulanud.

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.