07 november 2015

Ausalt asjast!!

Nagu mu blogilugejad on märganud (ja paljud ka muret tundund), olen ma viimased paar aastat väga laisaks muutunud. Seda just blogimise poole pealt - süüa teen ma ju ikka igapäevaselt ;)

Sel ajal, mis mu blogi varjusurmas on veetnud, olen mina aga enda ja oma pere toitumisharjumusi väga palju muutnud. Koogid ja küpsetised on endiselt meie laual, aga harvem ja hoopis teistsusgused.
Tervislikel põhjustel on meie kodusest menüüst väljas piimatooted, veise- ja lambaliha, muna, kanaliha ja veel mõned toiduained.
Ei, taimetoitlaseks pole ma hakanud, aga taimi oleme me rohkem sööma ja armastama hakanud küll!


Lisaks oma koduste toidulaua muutmisele võtsin ma eelmisel sügisel nõuks, et vot toitumine ongi mu kutsumus ning seda kõike tahaks ma ka teistele õpetada. Seepärast asusingi õppima Annely Sootsi Tervisekooli toitumisnõustajaks.
Tänaseks päevaks on koolitus läbitud, jäänud on veel ainult "koera saba" ehk siis lõputöö kirjutamine ja kaitsmine.

Arvan, et minu kogemused toiduvalmistamisel, selle muutmisel ja teadmised tervislikust toitumisest annavad mulle soodsa pinna oma unistuste elluviimiseks.



Kallis sõber, kui sa tunned et vajad toitumisalast nõu või tuge -
 võta julgelt ühendust, leiame koos lahenduse!!


Olen valmis läbi viima erinevaid toiduvalmistamise õpitubasid, loenguid, individuaal- ja grupinõustamisi, koostama toitumiskavasid.


Minuga saab ühendust e-maili teel: liiliaraik@hot.ee või telefonil  55 623 181







Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.